Evaluarea magazinului

4.9 9058 evaluări
Adăugaţi o evaluare
5
8800x
4
155x
3
40x
2
6x
1
57x
Nu completaţi acest câmp:
Avatarul autorului | 8.11.2019
+ Livrare rapidă, rezolvare rapidă și, mai ales, foarte pozitivă a neînțelegerilor minore

.
Avatarul autorului | 8.11.2019
+ ireal,excelent

.
VP Avatarul autorului Van Doan Pham | 6.11.2019
Bun
Avatarul autorului | 6.11.2019
+ rapid și fiabil

.
PH Avatarul autorului Petr Hýbner | 5.11.2019
Mare satisfacție, livrat rapid.
Avatarul autorului Jiří Štajer | 5.11.2019
4
FM Avatarul autorului František Machan | 5.11.2019
acest magazin este super, satisfacție maximă....
JP Avatarul autorului Jaromír Pěnčík | 5.11.2019
Satisfacție maximă. Am trimis deja o altă comandă.
JS Avatarul autorului Jan Sika | 5.11.2019
Ele sunt rapide super magazin rapid
JM Avatarul autorului Jiří Matějka | 5.11.2019
Satisfacția față de bunuri și viteza de procesare și expediere
MM Avatarul autorului Martin Matloch | 5.11.2019
Super viteză și preț
FZ Avatarul autorului Frantisek Zalesak | 5.11.2019
Minunat, de la plata de pe mobil până la livrarea în mână doar 27 de ore!!!!! Vă mulțumesc.
LD Avatarul autorului Ladislav Davidek | 5.11.2019
Avatarul autorului | 5.11.2019
Totul a fost perfect
SB Avatarul autorului Světlana Bundzíková | 5.11.2019
Sunt foarte mulțumit de produs, de viteza de livrare și de preț. Vă recomand să cumpărați de la dumneavoastră.
Avatarul autorului | 4.11.2019
Probabil că am înțeles greșit apelul telefonic, când am fost informat prin SMS că marfa era depozitată la punctul de predare Modřanka - care este departe de locul unde locuiesc, așa că taxiul a devenit scump (sunt handicapat). Deși ar fi trebuit să fie, transportul nu se afla la punctul de livrare. I-am cerut dispecerului să mi se livreze coletul la domiciliu, conform comenzii inițiale. În schimb, coletul a fost depus la biroul de expediere de la Libuše, ÎNAINTE ca eu să fiu INFORMATĂ DE DECIZIA DE LIVRARE, Alte taxiuri, apeluri telefonice, au dus la faptul că pe 4.11. anul acesta, marfa în valoare de aproximativ 1000 kc era deja la mine acasă. A rămas doar aroganța chestionarului, în care nemulțumirea mea era rescrisă în satisfacție absolută. Și toate acestea fără niciun cuvânt de scuză. Potrivit distribuitorilor, deteriorarea calității serviciilor PPL nu este izolată - cu atât mai mult cu cât datele privind satisfacția față de produs pot fi falsificate. Nu știu ce părere au alți clienți, dar eu nu voi deranja companiile care folosesc exclusiv PPL pentru a expedia bunuri cu comenzile mele.
Avatarul autorului (Administrator)
Dobrý den, myslím, že je dost netaktní trestat prodejce za pochybení kurýra. Je to bohužel část procesu objednávky, na kterou žádný prodejce nemá dosah. Se službami PPL nejsme spokojeni ani my, takže právě proběhla změna přepravní společnosti. Pokud byl problém s doručením, stačilo nás kontaktovat a problém by jsme vyřešili. Čekat a dávat špatné recenze bohužel nikomu nepomůže.
JP Avatarul autorului Jiří POLANSKÝ | 4.11.2019
Procesare extrem de rapidă și de calitate a comenzilor. Mulțumesc.
MP Avatarul autorului Miloslav Polách | 4.11.2019
Totul a fost perfect
P Avatarul autorului PM | 4.11.2019
IR Avatarul autorului Ivana Rajská | 4.11.2019

Pagina 361 din 454 , total articole: 9078